2022. június 5., vasárnap

Zenit 15M - Jelenlegi ára: 40 000 Ft

A képeken látható Zoom-os teleobjektív és a vaku is egyben eladó, a vaku csak kipróbálva volt használva nem, 2008 ban volt 19670ft !! A teleobjektívról nem sokat tudok anno a Vaterán vettem, de csak kipróbálva volt használva nem, a képeken láthatóak a használtból eredő kisebb karcok kopások az nem tőlem van így vettem. Ha esetleg próbálnál alkudni NETEDD nincs alku. Ebay-on van fönt egy két 15M kb. 40E Ft. -ért. Én komplett adom majdnem ennyiért. Ha valami tájékoztatás még kellene, róla akkor várom a kérdést, ha tudok, válaszolok. A gépet is egyszer használtam, kb. ha 20 képet lőttem vele (jók lettek csak jött a digitális forradalom a gépek terén). A masszív táska és a biztonsági öv minőségű vállpánt kombinálva a jó öreg Szovjet termékkel (anyag van benne bőven) alkalmassá teszi akár önvédelemre is. Mielőtt licitálsz  kérdezz mert máshól is fennt van.

Jelenlegi ára: 40 000 Ft
Az aukció vége: 2022-06-06 02:49 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése