2021. december 4., szombat

7 darab commodore 64 Amiga 500 stb hez való joystick botkormány quick shot stb 2 biztosan rosz - Jelenlegi ára: 14 000 F

Szép napot!
Postaköltség a mindenkor aktuális postai díjszabás szerint. 1500 ft lakáscímre, postaautomataba nem tudom kipostazni
a kocka alakúak legjobb emlékezetem szerint roszak, egyiket en tortem el boulder dashozas kozben. Meg regebben, azthiszem, egyben vettem őket hogy tudjak amigazni, az elsot bedugtam azon valahogy nem vette konnyan az egyik iranyt vagy a tuz gomb nem volt tokeletes, aztan bedugtam a kovetkezot, azt letortem , aztan bedugtam a kovetkezot amivel priman lehetett hatszani, ennyit tudok elmondani a mukodesukrol a tobbit nem teszteltem. sajnalatos modon nagyon keves idom volt es eleg gyakran koltozom, igazabol azon faradozok hogy minden dolgot eladjak amit nem tudok vinni utban van stb. azt gondolnam hogy tobbseguk mokodik, ha jol emlekszem hasznalhatonak vettem oket es hat azert vettem ennyit mert tudtam meg a gyerekkorombol hogy lelkes jatek egyenlo anyagfaradas, gondoltam legyen tartaleknak. amikor talaltam oylat amivel tudtam jatszani abbahagytam a  tobbi bedugasat a jatekra probaltam koncentralni amire sajnos nagyon keves idom volt es iden, koltozes miatt, mind az amigamat mind a commodoromat kenytelen voltam eladni, majdnem sirtam amikor becsomagoltam, es amig vegleges helyemre nem telepulok addig ugysem lesz idom jatsani es vinni sem tudok egy egesz szobanyi cuccot
Legyen kedves szétnézni a felhasználó egyéb termékei között !
Köszönöm a látogatását, érdeklődését, bármi kérdése felmerül örömmel válaszolok

Jelenlegi ára: 14 000 Ft
Az aukció vége: 2021-12-04 16:11 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése