2020. október 1., csütörtök

3M FFP3 D maszk 5 db - Jelenlegi ára: 24 000 Ft


Mosható, és többször felhasználható, több rétegű, valódi FFP3 maszk.
Az ebolajárványnál ezt használták Afrikában.
Ma ilyen minőséget képtelenség a világban kapni, ha van is azt a kormányok dugdossák, vagy ha mégis meg lehet rendelni, azt a vámon egyszerűen lefoglalják.
Efelett már csak a katonai gázálarcok jelentenek nagyobb biológiai védelmet.
Nem vagyok kereskedő, a wuhani első fertőzésnél vásároltam, vámoltattam, utaztattam.
Mérete M/L ami nekem egy számmal kicsi lett , ezért adom tovább.
Nem alkudozom, csere sem érdekel.
Budapesten személyes átvétellel.
Az ár 5 db-ra egyben vonatkozik.
Több jelentkező esetén az első és biztos vevő viszi el.

Jelenlegi ára: 24 000 Ft
Az aukció vége: 2020-10-01 13:27 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése