2020. május 24., vasárnap

FÉLÁRON!!! Térdgyógyító Feketekarom Fekete Karom krém - Jelenlegi ára: 5 500 Ft

A licit tárgya: Fekete Karom krém
Eredeti, bontatlan dobozban, 2020 novemberi szavatossági idővel!!!
Féláron!!! új ára 9. 990 Ft!!! Itt a linkje: KATT IDE!
Két éve, hogy használom ezt a krémet, és újra tudok síelni!!! A térdfájdalmaim miatt már-már majdnem abba kellett hagynom.
Egy piacon találkoztam Szentkereszti úrral, aki más termékei mellett ezt is árulta. Kipróbáltam. Egy tubus krémmel 2-3 hónapig lehet mindkét térdünket naponta kétszer bekenni. A felismerés később következett be, mikor elfogyott, és nem is törődtem vele. Kb egy hét nap múlva kezdődtek újból azok a fájások, amik korábban is voltak. Mivel szép lassan, észrevétlenül elmúltak krém hatására, teljesen természetessé vált az új állapot. Ekkor a neten megtaláltam az elérhetőséget, és megint rendeltem belőle. Mire megérkezett, már szinte a régi állapotban voltak a térdeim, nagyon fájtak. Azóta rendszeresen használom, és az idén már újra térdvédők, és fájdalom nélkül síeltem. Igaz, van a dologban egy kis svindli. Naponta egy kávéskanál étkezési zselatint is eszek mellé porcépítés gyanánt. Na nem az a csodaszer, mert azt korábban a krém nélkül is fogyasztottam, de teljesen hatástalanul. Valószínű a kettő együtt működik.
A rokonok már mind ismerik ezt a krémet, és minden alkalomra ilyent kapok tőlük ajándékba. Most egy kicsit besokalltam belőle, ezért adnék el belőle.
Térdgyógyító Fekete Karom termékleírás:
A térdgyógyítás unikuma néven ismert speciális gyógynövény készítmény.
Különösen térdpanaszok (kopás, folyadékhiány, szalagproblémák) esetére ajánljuk, de sokan használják és dicsérik boka- és könyékpanaszok esetén is.
Kiszerelés: 245 ml
Alkalmazás:
Naponta kétszer a készítménnyel a tiszta bőrfelületet bekenjük, majd a bőrbe masszírozzuk.
Van sok más termékem is, például homokszűrőm, papírszűrőm, érdemes egy percet szentelni rájuk! Ide kattintva megtalálhatóak!
Feleségemmel közös felhasználó nevünk volt, több mint 100 adásvétellel, 100%-os pozitív értékeléssel, de egyéb okok miatt szétváltunk. A közös felhasználónév említését személyi jogok megsértése miatt megtiltotta : -) de már nincs is rá szükségem, van elég saját referenciám!


Jelenlegi ára: 5 500 Ft
Az aukció vége: 2020-05-25 09:23 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése