Vajon mi különbözteti meg az egyszerű terméket a valódi márkától? Geoffrey Randall szerint a nagyobb fogyasztói érték biztosítása, az innovációba és fejlesztésekbe történő befektetések, valamint a piaci változásokra történő gyors reakciók. A szerző definiálja a márkanév fogalmát, ismerteti az ezzel összefüggő fontos szakkifejezéseket, és elemzi az utóbbi évtizedekben kialakult világmárkák stratégiáját. Elmagyarázza, hogyan kell egy új márkát megtervezni, bevezetni, reklámozni és menedzselni. Részletesen elemzi a globális piac márkázásra gyakorolt hatását és a márkaneveket érő kihívásokat, valamint a kiskereskedők szerepét a márkanév kialakításának folyamatában. Bemutatja, hogyan lehet márkanevet kialakítani a szolgáltatóiparban és a business-to-business piacokon, de kitér arra is, hogy az internet milyen hatást gyakorol a már meglévő és az új márkákra. A Márkázás a gyakorlatban nélkülözhetetlen eszköze mindazon marketingszakembereknek, cégtulajdonosoknak vagy kereskedőknek, akik érdekeltek az időtálló márkanevek létrehozásában és fenntartásában.
Megszűnt könyvesbolt készletéből származó új példány.
Jelenlegi ára: 1 040 Ft
Az aukció vége: 2019-03-16 17:26 .
0 megjegyzés:
Megjegyzés küldése